fredag, juni 01, 2007

Loggen på bloggen [over biscaya]

Da er båten på vei over biscayabukta, og jeg har fått i oppgave å melde fra hvordan det går. Hver dag klokka tolv ringer de via satelitt-telefon og så skal jeg videreformidle at der ruller det og går og at det meste er i orden. Jeg skal prøve å legge ut så fort jeg kan etter det.

- Ingjerd

Fredag 1.juni

-12:00-
*Ring Ring*

Ingjerd: Hallo? Hallo ...? Hallo? HALLO??!
(...) *Legger på*

På telefonsvar:
John Tore: skurr skurr John Tore her du skurr skurr liksom ringe klokka tolv og sånn skurr skurr skurr dårlig forbindelse skurr skurr går bra her skurr skurr det var det hadet bra!

(...) skurr skurr skurr skurr skurr ja hun snakka jo i sta skurr skurr så hun hører vel skurr skurr skurr nei det tror jeg ikke skurr skurr ja skurr skurr osv.

Så de har det bare bra med andre ord.

Lørdag 2.juni

-12:00-
*stille*

-13:00-
*stille*

-14:00-
*ring ring*
Ingjerd: Hallo?
John Tore: skurr skurr hallo
Ingjerd: ja nå hører jeg deg
John Tore: skurr skurr
Ingjerd: hallo? hallo?
*klikk*

Forbindelsen er ikke så verst i dag heller. Så nå er jeg spent på om de ringer i mårra også.

Søndag 3. juni

-12:43-

SMS:
Bonjour. Camaret om én time (litt sør for Brert). Ukomplisert tur med selskap av delfiner, hval og tåke.

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Godt å høre at dere er kommet over Biscaya.
Nå er det full sommer i nord, hvor lenge det varer er en annen sak.
God tur videre.
Hilsen Jorunn og Jørgen

4:53 p.m.  
Anonymous Anonym said...

Det er en skam at dere kunne ikke pass mellom Basker Landet ( Her er ikke bomber hver dag), kanske det kan vare en annen gang.
Lenge sommer hvis dere har hadde !!
God retur videre !!
Borja

10:45 p.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home